مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-06سياسي

شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند


شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند اما از هرگونه سیاسی کاری خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسینی همدانی در جلسه با پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه به توانمندسازی و آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان داشت: شورای عالی استان ها می تواند با آسیب شناسی دقیق از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بازنگری بر قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از قوانین مربوط به صلاحیت کاندیداها و آیین نامه های انتخاب شهرداران باید اصلاح و بازنگری شود.

امام جمعه کرج در ادامه آفت شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سیاسی کاری دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند اما از هرگونه سیاسی کاری خودداری کنند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه به املاک قول نامه ای، گفت: خوب است در سطح کلان پیگیری هایی جهت صدور مجوز ساخت وساز برای املاک قول نامه ای شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به پرونده های کمسیون ماده 100، گفت: برخی از این پرونده ها که رأی تخریب گرفته اند در دیوان عالی کشور بلاتکلیف مانده اند که خوب است کمیته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند

شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند