مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-06بين الملل

سازمان همکاری اسلامی خواستار مداخله برای آزادی اسیر فلسطینی شد


دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نسبت به وضعیت اسیر «ناصر ابوحمید» که در شرایط ناگواری در زندان رژیم صهیونیستی به سرمی برد، ابراز نگرانی کرد.

- دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نسبت به وضعیت اسیر ناصر ابوحمید که در شرایط ناگواری در زندان رژیم صهیونیستی به سرمی برد، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نسبت به وضعیت ناگوار اسیر ناصر ابوحمید که به سرطان مبتلا است، ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، اسیر ابوحمید به سرطان مبتلا است و وضعیت جسمی بسیار وخیمی دارد و همانند هزاران اسیر دیگر از اقدامات سرکوبگرانه و خودسرانه رژیم صهیونیستی رنج می برد و از حقوق اساسی خود از جمله حق درمان محروم است.

بر همین اساس، سازمان همکاری اسلامی بار دیگر همبستگی خود با اسرای فلسطینی را اعلام کرد و خواستار مداخله فوری نهادهای حقوقی و بین المللی برای آزادی این اسیر فلسطینی و دیگر اسرای فلسطینی به ویژه اسرای بیمار، سالخورده و زنان و کودکان شد.

گفتنی است که اسیر ابوحمید وضعیت بسیار وخیمی دارد و هر لحظه وضع جسمی او بدتر می شود و از مدت ها پیش قادر به حرکت هم نیست و از ویلچر استفاده می کند و کپسول اکسیژن به او وصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همکاری اسلامی خواستار مداخله برای آزادی اسیر فلسطینی شد

سازمان همکاری اسلامی خواستار مداخله برای آزادی اسیر فلسطینی شد