مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-06اقتصادي

طرح نیمه جان کُدینگ در جایگاه های عرضه سوخت جنوب و شرق استان کرمان متوقف شد


مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی استان کرمان گفت: طرح جدول منطقه ای که از ابتدای شهریورماه در راستای مدیریت مصرف سوخت وجلوگیری از عرضه خارج از شبکه در جنوب وشرق استان اجرا شده بود فعلا متوقف شد و جایگاهای عرضه سوخت به شرایط عادی برگشتند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی استان کرمان گفت: طرح جدول منطقه ای که از ابتدای شهریورماه در راستای مدیریت مصرف سوخت وجلوگیری از عرضه خارج از شبکه در جنوب وشرق استان اجرا شده بود فعلا متوقف شد و جایگاهای عرضه سوخت به شرایط عادی برگشتند.

سیدمحمدباقر نورالدینی 15 آبان ماه در نشست با فرماندار و دادستان عنبرآباد و رییس شرکت فرآورده های نفتی جیرفت با اشاره به آخرین وضعیت طرح کدینگ اظهار کرد: طی دو ماه گذشته طرح کدینگ اجرا و به اهداف مورد نظر رسیده بودیم ولی یکسری مشکلاتی را برای هم استانی ها فراهم کرده بود که ضرورت دارد برخی از زیرساخت ها فراهم شوند.

وی از توقف طرح کدینگ تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: در حوزه نازل ها مشکلاتی وجود داشت، صفوف گسترده ای ایجاد شده بود و بر همین اساس طبق صورتجلسه شورای تامین استان و دستور استاندار و درخواست فرمانداران، طرح فعلا متوقف و شرایط سوخت گیری خودروها به روال قبل برگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نیمه جان کُدینگ در جایگاه های عرضه سوخت جنوب و شرق استان کرمان متوقف شد

طرح نیمه جان کُدینگ در جایگاه های عرضه سوخت جنوب و شرق استان کرمان متوقف شد