مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-06پزشكي

ارائه واکسن 4 ظرفیتی آنفولانزا در داروخانه هلال احمر


مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: واکسن 4 ظرفیتی ویروس آنفولانزا در داروخانه هلال احمر موجود است و متقاضیان می توانند این واکسن را تهیه کنند.

- محمدرضا زرگر مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان،امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز،اظهار کرد:در داروخانه هلال احمر علاوه بر دارو های عمومی، دارو های کمیاب نیز عرضه می شود.

مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان به اینکه داروخانه هلال احمر مأمنی برای بیماران نیازمند به دارو های خاص است، افزود: تمام تلاش همکاران شاغل در این داروخانه بر این است تا با تامین و توزیع دارو های بیماری های خاص مانند شیمی درمانی، ms، پیوند، روماتولوژی مرهم و تسکینی برای آلام دردمندان باشند.

وی داروخانه هلال را جز 5 داروخانه تخصصی برتر در کلانشهر اهواز معرفی و عنوان کرد: بیماران خاص پس از دریافت معرفی نامه نوع بیماری و داروی مصرفی از سوی پزشک متخصص و تشکیل پرونده در موسسات بیمه گذار خود،می توانند برای تحویل دارو های مورد نیازشان به داروخانه هلال احمر مراجعه کنند.

زرگر همچنین در تشریح ارائه خدمت دارویی در قالب تک نسخه ای با اشاره به اینکه دارو های تک نسخه ای دارو هایی هستند که در فارموکویه دارویی کشور نیستند و بنا به تشخیص پزشکان متخصص طی فرآیندی تهیه می شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه واکسن 4 ظرفیتی آنفولانزا در داروخانه هلال احمر

ارائه واکسن 4 ظرفیتی آنفولانزا در داروخانه هلال احمر