مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-06بين الملل

قرارداد مغرب و تل آویو در زمینه تجهیزات جنگ الکترونیک و اطلاعاتی


شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی 70 میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.

- شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی 70 میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی 70 میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.

بنابراین گزارش، این قرارداد تسلیحاتی قرار است طی یک سال و نیم آینده اجرایی شود و طی آن شرکت البیت سیستمز علاوه بر ارائه تسلیحات جنگ الکترونیکی و تجهیزات نبرد اطلاعاتی، نحوه استفاده از این تجهیزات را نیز به نظامیان مغربی آموزش دهد.

بنابراین گزارش، مغرب در نظر دارد از این تجهیزات در راستای مواجهه با تهدیدات هوایی و زمینی استفاده کند و سیستم جنگی خود را با استفاده از تجهیزات جنگ الکترونیک مجهزتر سازد.

گفتنی است مغرب و رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر سال 2021، همزمان با سفر بنی گانتز به رباط، توافقی در زمینه همکاری های نظامی و امنیتی به امضا رساندند.

در این توافق دو طرف بر لزوم ارائه تسلیحات جنگی و تجهیزات امنیتی پیشرفته به مغرب موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد مغرب و تل آویو در زمینه تجهیزات جنگ الکترونیک و اطلاعاتی

قرارداد مغرب و تل آویو در زمینه تجهیزات جنگ الکترونیک و اطلاعاتی