مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-06اقتصادي

اشتغال کوتاهترین راه در جلب اعتماد مردم است


ایجاد فرصت های اشتغال جدید و توانمندی اقتصادی و معیشتی کوتاهترین راه برای جلب اعتماد مردم و رضایتمندی آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج در اردبیل اظهار کرد: ما باید عقب ماندگی های گذشته را در حوزه های مختلف به ویژه بحث اشتغال و کارآفرینی با روحیه بسیجی رفع کرده و به تقویت نظام اقتصادی کمک کنیم.

وی ضرورت توسعه و تقویت نظام اقتصادی متشکل و برطرف کردن موانع در پرداخت تسهیلات برای کارآفرینان و سرمایه گذاران را یادآور شد و تصریح کرد: هم در ابعاد اشتغال خانگی و هم در بحث اشتغال صنعتی به شکل واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک باید گام های جدی و اساسی را برداریم.

استاندار اردبیل گفت: مردم استان اردبیل سال های طولانی است که از سرانه درآمدی پایین و همچنین وضعیت معیشتی نامناسب رنج می برند که برای گره گشایی در این مسیر باید برنامه ریزی ها به شکل منسجم و درست با رصد دقیق اتفاق بیفتد.

عاملی تلاش های بسیج سازندگی را در ایجاد فرصت های اشتغال جدید و تقویت جبهه تولید یادآور شد و افزود: بر پایه برنامه ریزی های انجام شده در استان اردبیل به صورت ضروری و فوری باید توسعه بنگاه های اقتصادی و تولیدی را مد نظر قرار دهیم تا در کنار آن ایجاد فرصت های اشتغال جدید با درآمد مناسب برای خانوارها به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال کوتاهترین راه در جلب اعتماد مردم است

اشتغال کوتاهترین راه در جلب اعتماد مردم است