مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-06اجتماعي

اجرای 222 هزار متر مربع روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی خلخال


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: 222 هزار متر مربع روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی خلخال در هفت ماهه گذشته سال جاری اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معروف خسروی عصر یکشنبه در بازدید از راه های روستایی شهرستان خلخال با اشاره به لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستایی خلخال با استفاده از 5 هزار تن آسفالت سرد و گرم اظهار کرد: 222 هزار متر مربع روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی خلخال در هفت ماهه گذشته با سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 85 کیلومتر از افتادگی شانه راه با هدف جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه اصلاح و رفع شده است، گفت: همچنین برای ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان 150 کیلومتر از راه های روستایی و مرزی شهرستان خلخال در 7 ماهه گذشته تسطیح و موج گیری شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال از آشکارسازی 310 عدد از پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح در راه های شهرستان خلخال خبر داد و بیان کرد: با هدف بازگشایی کانال راه ها و هدایت صحیح آب های سطحی، راهداران 16 هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در شهرستان خلخال انجام داده اند.

خسروی پاکسازی 319 دهانه پل، نگهداری 87 عدد از چراغ های چشمک زن، شستشوی 8 هزار عدد تابلو و علائم راه های اصلی، رنگ آمیزی 180 مورد از سرعت کاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 222 هزار متر مربع روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی خلخال

اجرای 222 هزار متر مربع روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی خلخال