مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-06اقتصادي

جذب اعتبار برای جبران عقب ماندگی استان اردبیل در اولویت است


جذب اعتبارات ملی برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان یکی از وظایف مهم و در اولویت مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی بعدازظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور گرمی - امیر کندی اظهار کرد: جذب اعتبارات ملی برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان یکی از وظایف مهم و در اولویت مسئولان است که با تلاش می توانیم منابع خوبی را پروژه های توسعه بزرگراه های استان از محل اعتبارات ملی تزریق کنیم.

وی با اشاره به عزم جدی مسئولان برای جبران محرومیت های تاریخی استان گفت: احداث باند دوم محور گرمی - امیرکندی قدم بزرگی در تحول اقتصادی و اجتماعی استان است که اجرای این پروژه نقش بسزایی در فراهم کردن بستر توسعه و ورود سرمایه گدار به این شهرستان خواهد داشت.

استاندار اردبیل ادامه داد: برای اجرای پروژه های راه و عمران شهرستان گرمی حدود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تامین شود قطعاً اقدامات درخشانی در حوزه کاری راه و عمخران رقم خواهد خورد.

عاملی با بیان اینکه اجرای پروژه های بزرگ و توسعه ای بزرگراه ها در رسیدن به شاخص های توسعه کشوری بسیار مهم است، تصریح کرد: در تمام نقاط استان اردبیل اقدامات و کارهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی و توسعه بزرگراهی در حال اجرا است که با استمرار این اقدامات، مطالبه دیرینه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار برای جبران عقب ماندگی استان اردبیل در اولویت است

جذب اعتبار برای جبران عقب ماندگی استان اردبیل در اولویت است