مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-06اجتماعي

200 دانش آموز خراسان رضوی سفیر سلامت شدند


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 200 دانش آموز این استان با فرا گرفتن آموزشهای لازم در سال تحصیلی جاری به عنوان سفیر سلامت انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: طرح سفیران سلامت دانش آموزی در این استان اجرا شده است و این دانش آموزان در موضوعات خود مراقبتی، آموزشها را به همسالان و خانواده هایشان منتقل و به این ترتیب در ایجاد سلامت دانش آموزی و رعایت مسائل بهداشتی همراهی می کنند.

وی افزود: سفیر سلامت  عنوان دانش آموزان داوطلب و علاقه مند به فعالیتهای آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی است که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش آموزان در مدارس است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت روان، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و تحرک بدنی را از جمله مواردی که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می شود، برشمرد.

سلطانی افزود: جلب همکاری سایر دانش آموزان مدرسه در انجام فعالیت های بهداشتی، ارائه مطالب آموزشی و علمی در مورد اصول بهداشت فردی، تغذیه سالم، ایمنی و بهداشت محیط، محیط زیست و بیماری های واگیر و غیرواگیر از دیگر وظایف سفیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دانش آموز خراسان رضوی سفیر سلامت شدند

200 دانش آموز خراسان رضوی سفیر سلامت شدند