مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-06بين الملل

مخالفت تل آویو با آزادی عواوده/اقدامات خرابکارانه شهرک نشینان


وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.

- وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر اللد بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که جلسه دادگاه خلیل عواوده اسیر فلسطینی در الرمله و اللد برگزار شد و دادگاه رژیم صهیونیستی با آزادی او مخالفت کرد.

گفتنی است، اسیر عواوده 40 ساله و ساکن شهر الخلیل در کرانه باختری است و قرار بود بیست و دوم اکتبر گذشته پس از 172 روز اعتصاب غذا آزاد شود، ولی مسئولان رژیم صهیونیستی اندکی پیش از آزادی او، اتهام دیگری را به او وارد و بازداشت وی را تمدید کردند.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اشغالی اینکه، شهرک نشینان صهیونیست، شبکه آبیاری زمین های زراعی منطقه عین فرعا را در جنوب الخلیل تخریب کردند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست، زمین های زراعی منطقه مکحول در الاغوار شمالی را به منظور مصادره و سلطه بر آن، شخم زدند، مساحت این زمین ها بالغ بر ده هکتار اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت تل آویو با آزادی عواوده/اقدامات خرابکارانه شهرک نشینان

مخالفت تل آویو با آزادی عواوده/اقدامات خرابکارانه شهرک نشینان