مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-06ورزشي

صدای اذان باید در دارالمومنین همدان شنیده شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه صدای اذان باید در دارالمومنین همدان شنیده شود، گفت: از عدم تحقق این موضوع و عدم توجه لازم به آن گله مند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی یکشنبه در شورای اقامه نماز استان همدان، با بیان اینکه امروز باید به معنای واقعی کلمه توجه به حقیقت نماز را در وجود انسان ها و جامعه نهادینه کنیم، اظهار کرد: لازم است تلاش کنیم تا توجه به نماز در جامعه توسعه پیدا کند، چرا که بسیاری از مشکلات امروز ریشه در عدم توجه به اقامه نماز دارد.

وی با اشاره به اینکه نه صرفاً نماز خواندن که اقامه نماز منظور است، گفت: اقامه نماز، یعنی جهاد و نیاز به قیام دارد و به بیان دیگر نماز باید ظهور و بروز اجتماعی داشته باشد و در جامعه مشاهده شود.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در عرصه اقامه نماز باید به قشر نوجوان و جوان توجه ویژه داشت، مطرح کرد: نباید در شرایط فعلی نسبت از سازمان ورزش و باشگاه های ورزشی غفلت شود.

وی افزود: جمعیت حدود 80 هزار نفری ورزشکاران در باشگاه های ورزشی همدان، ظرفیت عظیمی است که باید نسبت به آن تدبیر لازم اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیر پذیری جوانان در باشگاه ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای اذان باید در دارالمومنین همدان شنیده شود

صدای اذان باید در دارالمومنین همدان شنیده شود