مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-06اقتصادي

‍ پیشرفت فیزیکی پروژه پایدارسازی گود برج میلاد به 35 درصد رسید


مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام پیشرفت 35 درصدی پروژه پایدارسازی گود برج میلاد، از ادامه عملیات اجرایی این پروژه به صورت شبانه روزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طی نشستی که با حضور هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق،  علی نصیری  رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و  یکصد نفر از بازرسان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، روند ایمن سازی و پایدارسازی گود فاز دوم برج میلاد به دقت مورد پایش قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی ادامه دارد به 35 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در طرح نهایی این پروژه سازه ای 5 طبقه با زیر بنای تقریبی 17 هزار متر مربع پیش بینی شده است، اظهار داشت: این سازه با رویکرد امکان الحاق آن به طرح آتی پروژه در حال اجرا می باشد.

حق بین با بیان اینکه پایش وضعیت و حرکات گود به صورت روزانه و هفتگی مورد رصد است، افزود: در همین راستا پایش چشمی، برداشت تارگت های نقشه برداری به صورت روزانه و پایش ابزار دقیق به صورت هفتگی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ پیشرفت فیزیکی پروژه پایدارسازی گود برج میلاد به 35 درصد رسید

‍ پیشرفت فیزیکی پروژه پایدارسازی گود برج میلاد به 35 درصد رسید