مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-06ورزشي

امسال 4 پروژه عمرانی بزرگ در کلانشهر اصفهان بهره برداری می شود


معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: چهار پروژه بزرگ عمرانی از جمله پارکینگ زیر سطحی توحید، زیر گذر اندیشه، تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار و نیز ساختمان مرکز ترک اعتیاد و توانمندسازی معتادان متجاهر تا دهه فجر یا پایان امسال در این کلانشهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است که پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله غفاری نیز تا پایان امسال و یا در نهایت تا اردیبهشت ماه سال 1402 به بهره برداری برسد.

ا محله حصه ساماندهی می شود معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری به تازگی بهره برداری شده، خاطرنشان کرد: این 6 پروژه شاخص و بزرگ در حاشیه شهر در حال اجراست اما طرح های کوچک و بزرگ عمرانی نیز در سطح شهر در دستور کار داریم که شماری از آنها در سال جاری و تعدادی نیز سال آینده بهره برداری خواهند شد.

کشاورز راد در خصوص پیش بینی پروژه های عمرانی در شهر اصفهان برای سال آینده نیز ابراز داشت: احداث تقاطع غیر همسطح تقاطع از اتوبان آقا بابایی به سمت میدان لاله (چمران)، ساخت تقاطع غیر همسطح در اتوبان آقابابایی و نیز ساماندهی حصه شمالی و جنوبی از مقابل محله حصه تا خیابان شهید رییسی از پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 4 پروژه عمرانی بزرگ در کلانشهر اصفهان بهره برداری می شود

امسال 4 پروژه عمرانی بزرگ در کلانشهر اصفهان بهره برداری می شود