مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06اجتماعي

هشدار درباره احتمال بالا آمدن آب رودخانه های تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال های آب و مسیل ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه ها خودداری و حداقل تا روز سه شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در این استان هشدار داد و گفت: طبق پیش بینی ها، حجم بیشتر بارش ها در ارتفاعات شمال شرقی استان خواهد بود.

 حامد یزدی مهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: پیش از این به تمام شهرستان های استان تهران اعلام کرده ایم که لایروبی مسیل ها و جوی ها را انجام دهند.

وی ادامه داد: هشدار سازمان هواشناسی برای استان تهران، زرد است و ممکن است از ظهر امروز یکشنبه تا بعدازظهر سه شنبه 17 آبان شاهد وزش باد شدید، خیزش گردوخاک در مناطق مستعد، نفوذ گردوغبار از استان های مجاور (به ویژه در غرب و جنوب استان) باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال های آب و مسیل ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه ها خودداری و حداقل تا روز سه شنبه از کوهنوردی اجتناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره احتمال بالا آمدن آب رودخانه های تهران

هشدار درباره احتمال بالا آمدن آب رودخانه های تهران