مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-06دانش

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای یادگار امام خمینی (ره)، واحد علوم پزشکی قم و واحد تاکستان را منصوب کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای یادگار امام خمینی (ره)، واحد علوم پزشکی قم و واحد تاکستان را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای، دکتر علیرضا لادن مقدم را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)، دکتر احسان رییس عبدالهی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم و دکتر عباس ارباب را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر علیرضا لادن مقدم با سلام در راستای تحقق بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی و راه کنش ها و اقدامات مرتبط به ویژه راه کنش کیفیت بخشی و تقویت هم افزایی میان عوامل زیست بوم آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی و اقدامات ذیل آن از سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور پیگیری مأموریت دانشکده های مهارت و کارآفرینی و تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی بنا به پیشنهاد رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند