مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-06ورزشي

«دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای» برگزار می شود


مرحله نیمه نهایی و فینال «دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای» و «ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای» در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

- مرحله نیمه نهایی و فینال دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای و ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله نیمه نهایی و فینال دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای و ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای 16 و 17 آبان ماه در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به نشانی بالاتر از میدان بنی هاشم شمالی خیابان حافظ شرقی خیابان رویان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT) رویدادی فرهنگی است که از سال 1395 توسط سازمان انتشارات و در چارچوب جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی آغاز شده است.

این مسابقات در صدد آن بوده که رشد و تقویت توانمندی های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده های دانشجویی به محصولات کاربردی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح مختلف را محقق کند و در عین حال به دانشجویان کمک کند تا تصویر روشن تری از نیازهای واقعی جامعه در ذهن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای» برگزار می شود

«دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای» برگزار می شود