مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-06اقتصادي

میرضیایف: هدف ما توسعه سرمایه انسانی و مبارزه با فقر است


رییس جمهور ازبکستان در پیام خود به شرکت کنندگان دومین نشست بین المللی اقتصادی ازبکستان گفت: هدف ما دستیابی به رشد پایدار اقتصادی، توسعه سرمایه انسانی و کاهش دو برابر فقر در کشور تا سال 2026 میلادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در پیام خود به شرکت کنندگان دومین نشست بین المللی اقتصادی ازبکستان که در شهر سمرقند برگزار شد، گفت: هدف ما در سال های 2022 تا 2026 میلادی دستیابی به رشد پایدار اقتصادی، توسعه سرمایه انسانی و کاهش دو برابر فقر در کشور است.

میرضیایف اظهار داشت: امسال این نشست به موضوع مردم در مرکز اصلاحات اقتصادی اختصاص یافته است و که این امر این تصادفی نیست.

همه ما می بینیم که مشکلات تامین امنیت غذایی و انرژی، تغییرات اقلیمی، تاثیر  ادامه دار پاندمی در جهان و بحران اقتصادی جهانی، رویارویی ها و درگیری ها، ما را بر آن می دارد که  به مهمترین موضوع، سرنوشت انسان به طور جدی فکر کنیم و در دستور کار قرار دهیم.

رییس جمهور ازبکستان افزود: اطمینان دارم که نشست امروز فرصت خوبی برای بررسی بهترین تجربیات در این زمینه و تنظیم برنامه اقدام مشترک با حضور نمایندگان سازمان های معتبر بین المللی، شرکت های برجسته خارجی و کارشناسان شناخته شده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرضیایف: هدف ما توسعه سرمایه انسانی و مبارزه با فقر است

میرضیایف: هدف ما توسعه سرمایه انسانی و مبارزه با فقر است