مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-06سياسي

مردم آمریکا چگونه به استقبال انتخابات کنگره می روند؟


در آستانه انتخابات تعیین کننده میان دوره ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.

- در آستانه انتخابات تعیین کننده میان دوره ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از نیویورک تایمز، انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا سه شنبه هفته جاری برگزار می شود و در آستانه این انتخابات، جنجال های رسانه ای درباره آن در فضای مجازی افزایش پیدا کرده و نیویورک تایمز در گزارشی به 5 مسئله رایج دراین باره پرداخته است.

عمده این جنجال ها در فیسبوک، توییتر و سایر پلتفرم ها است، بر اساس داستان های مشهور درباره انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بوده و از جمله آن می توان به خبرها درباره مداخله در انتخابات و رأی گیری، اخبار درباره آرا تقلبی، تخلفات ناظران صندوق های رأی و شایعات درباره رأی گیری الکترونیکی (ایمیل) اشاره کرد.

دستگاه های اخذ رأی تقلبی و ساختگی هستند؟ به ادعای مقامات انتخاباتی، گرچه دستگاه های اخذ رأی گاهی اوقات دچار مشکل و به اصطلاح باگ می شوند اما این موارد بسیار نادر بوده و تجهیزات پیش از روز انتخابات، آزمایش می شوند.

به عنوان مثال، در ماریکوپا کانتی، در ایالت آریزونا که میدان نبرد سیاسی و در جریان انتخابات 2020 آمریکا، کانون تئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمریکا چگونه به استقبال انتخابات کنگره می روند؟

مردم آمریکا چگونه به استقبال انتخابات کنگره می روند؟