مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:072022-11-06سياسي

فعالیت بیش از 14 هزار کانون در سازمان جوانان هلال احمر


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر 14 هزار و 600 کانون دانشگاهی، دانش آموزی، غنچه های هلال، طلاب و روستایی در قالب تفاهم نامه با مراکز آموزش عالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،محمد گل فشان،رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمردر نشست خبری مهمترین فعالیت های این سازمان طی یک سال گذشته را با خبرنگاران در میان گذاشت.

فعالیت های جوانان در 400 شعبه رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تمامی فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر براساس اصول و اهداف فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی و صلیب سرخ و به طور یقین طبق موازین قانونی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های جوانان هلال احمر در 400 شعبه، گفت: وظیفه هلال احمر جذب، آموزش و توانمند سازی جوانان است تا به مردم خدمت کنند.

جوانان بشردوست و امدادگر هلال احمر در بحران ها و سیل و زلزله در صف اول خدمت رسانی هستند.

اولویت سازمان جوانان هلال احمر استفاده از طرح های ابتکاری جوانان است گل فشان با اشاره به آسیب پذیری مناطق حادثه خیز کشور به لزوم ایجاد آمادگی در آحاد مردم و تاب آوری جامعه، تاکید کرد.

و افزود: سازمان جوانان هلال احمر وظیفه دارد تا با تعامل با وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی زمینه ای برای همه کسانی که تمایل به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 14 هزار کانون در سازمان جوانان هلال احمر

فعالیت بیش از 14 هزار کانون در سازمان جوانان هلال احمر