مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-06سياسي

امام جمعه کرج: شوراهای شهر سیاسی باشند اما سیاسی کاری نکنند


نماینده ولی فقیه در استان البرز، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند اما از هرگونه سیاسی کاری خودداری کنند؛ برخی از شورای شهرها تبدیل به شورای شهرداری ها شده اند که این هم نیازمند اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در دیدار با تأکید بر لزوم توجه به توانمندسازی و آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت ت: شورای عالی استان ها می تواند با آسیب شناسی دقیق از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بازنگری بر قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی از قوانین مربوط به صلاحیت کاندیداها و آیین نامه های انتخاب شهرداران باید اصلاح و بازنگری شود.

امام جمعه کرج در ادامه آفت شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سیاسی کاری دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید سیاسی باشند اما از هرگونه سیاسی کاری خودداری کنند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه به املاک قول نامه ای، گفت: خوب است در سطح کلان پیگیری هایی جهت صدور مجوز ساخت وساز برای املاک قول نامه ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: شوراهای شهر سیاسی باشند اما سیاسی کاری نکنند

امام جمعه کرج: شوراهای شهر سیاسی باشند اما سیاسی کاری نکنند