مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-06اجتماعي

اعلام تسهیلات و شرایط ویژه پلیس برای ترخیص خودرو ها از پارکینگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودرو های رسوبی افزود: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم برای ترخیص خودرو های رسوبی فراهم است، - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از وجود 18 هزار خودرو در پارکینگ ها خبر داد و گفت: طرح ترخیص خودرو های رسوبی با امکان قسط بندی جرائم ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودرو های رسوبی افزود: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم برای ترخیص خودرو های رسوبی فراهم است، پلیس نیز سعی می کند در سریعترین زمان ممکن این خودرو ها را ترخیص کند.

وی با بیان اینکه برابر آمار های ما حدود 18 هزار خودرو در پارکینگ ها قرار دارد، گفت: تمام کسانی که وسایل نقلیه آن ها در پارکینگ ها توقیف است و شرایط ترخیص را دارند می توانند از امکان قسط بندی و تقسیط جرایم استفاده کنند.

رییس پلیس راهور فراجا درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ ها، اظهارداشت: با رایزنی ها و پیگیری هایی که انجام دادیم، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال 1394 که مصوب هیئت وزیران بود انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تسهیلات و شرایط ویژه پلیس برای ترخیص خودرو ها از پارکینگ

اعلام تسهیلات و شرایط ویژه پلیس برای ترخیص خودرو ها از پارکینگ