مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-06سياسي

شورای شیراز آماده دریافت ایده و نظرات نخبگان است


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که درهای این مرکز به روز همه صاحبان ایده و نخبگان به دور از در نظر گرفتن سلایق سیاسی است.

- دکتر مهدی نصیری یکشنبه 15 آبان به خبرنگاران گفت: مرکز پژوهش ها بازوی کمکی و تحقیقاتی کمیسیون های تخصصی شوراست و با بهرمندی از ظرفیت کارشناسان و نخبگان در راستای پیشبرد اهداف کلان مدیریت شهری در ترسیم چشم انداز شهر شیراز براساس شاخص های علمی نقش خود را ایفا می کند.

نصیری ادامه داد: فرآیندی برای مطرح شدن ایده ها و فضایی برای ارتباط با نخبگان و همچنین فرآیندی مناسب برای تصویب طرح ها، قراردادها و مسائل مالی از گذشته تا کنون وجود نداشته و به همین دلیل در گام اول پیگیری این زیر ساخت ها در دستور کار مرکز پژوهش ها قرار گرفت و موارد پایه ای و اساسی با نظر هیئت امنا مطرح و سپس برخی از موارد تصویب شد؛ این اقدام می تواند زیرساختی دائمی برای مرکز پژوهش ها باشد.

وی با اشاره به طرح ها یا لوایح ارائه شده از سوی کمیسیون های تخصصی شورا یا مجموعه شهرداری، گفت: موضوعات مختلف قابلیت طرح و بررسی از سوی مرکز پژوهش های شورای شهر را در یک فضای تعاملی و دانش محور، با هدف رسیدن به نتیجه ای مطلوب دارد.

این عضو شورای شیراز گفت: کارگروه های تخصصی در مرکز پژوهش های شورا تشکیل و برای هر کارگروه یک مسئول و دبیر مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شیراز آماده دریافت ایده و نظرات نخبگان است

شورای شیراز آماده دریافت ایده و نظرات نخبگان است