مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-06حوادث

تعدادی از عناصر اصلی اغتشاشات آزادراه کرج – قزوین دستگیر شدند


روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، - حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در این اطلاعیه آورده است: به دنبال ناآرامی های روز پنج شنبه 12 آبان ماه، در آزادراه کرج قزوین و اقدامات ددمنشانه اغتشاشگران، آسیب رساندن به اموال شخصی و عمومی و حمله به نیروهای انتظامی و حافظ امنیت، با تلاش های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه استان البرز و گزارشات مردم انقلابی، تعدادی از عناصر اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

عامل اصلی که به تعرض و آسیب رساندن به عوامل فراجا، سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی و انسداد آزادراه کرج - قزوین مبادرت کرده و انتشار تصاویر این اقدامات در فضای مجازی موجب ایجاد رعب و وحشت و همچنین تحریک احساسات مردم شده بود، از جمله افراد دستگیرش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از عناصر اصلی اغتشاشات آزادراه کرج – قزوین دستگیر شدند

تعدادی از عناصر اصلی اغتشاشات آزادراه کرج – قزوین دستگیر شدند