مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-06دانش

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و یک دانشگاه اندونزیایی


معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه UNIVERSITAS KOMPUTER INDONESIA به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، - ایسنا/سمنان معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه UNIVERSITAS KOMPUTER INDONESIA به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خبر داد.

دکتر حمید حسن پور 15 آبان با اشبه انعقاد تفاهم نامه این دانشگاه با دانشگاه UNIKOM افزود: همکاری در زمینه تبادل دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، تبادل استاد، و ارائه دوره های آموزشی کوتاه مدت از مهمترین اهداف این تفاهم نامه بوده است.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد دانشگاه UNIKOM یکی از دانشگاه های خوب و شناخته شده در کشور اندونزی است که به صورت غیرانتفاعی اداره می شود .

دکتر حسن پور به جایگاه این دانشگاه در اندونزی پرداخت و خاطرنشان کرد: این دانشگاه با برخورداری از بیش از دوازده هزار دانشجو از دانشگاه های موفق این کشور آسیای شرقی است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه برای سه سال به امضای طرفین رسیده ادامه داد: همکاری متقابل در انجام طرح های پژوهشی، برگزاری کنفرانس های مشترک و چاپ مقالات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و یک دانشگاه اندونزیایی

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و یک دانشگاه اندونزیایی