مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-06اجتماعي

آموزش و پرورش برای ورود منابع آموزشی مقابله با حوادث، وظیفه قانونی اش را انجام دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گل فشان روز یکشنبه در آیین هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: بر اساس بند الف ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال 98 وزارت خانه آموزش و پرورش و علوم موظف بودند با همکاری هلال احمر درس .

- رییس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه از سال 98 باید آمادگی مقابله با حوادث در منابع درسی دانش آموزان و دانشجویان قرار می گرفت؛ گفت: آموزش و پرورش و وزارت علوم برای ورود منابع آموزشی آمادگی مقابله با حوادث وظیفه قانونی شان را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گل فشان روز یکشنبه در آیین هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: بر اساس بند الف ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال 98 وزارت خانه آموزش و پرورش و علوم موظف بودند با همکاری هلال احمر درس آمادگی مقابله با حوادث و سوانح راه اندازی کنند و گذراندن این واحد درسی بر اساس بند ب این قانون الزامی بوده است، اما تا کنون اجرایی نشده است.

وی گفت: در حال حاضر همکاری خوبی با این وزارتخانه ها داریم و امیدواریم بزودی شاهد اجرایی شدن این قانون باشیم.

رییس سازمان جوانان هلال احمر توضیحاتی درباره راه اندازی سامانه شتاب در جهت کاهش جدی مشکلات محیط زیستی، برنامه های هلال احمر برای جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش برای ورود منابع آموزشی مقابله با حوادث، وظیفه قانونی اش را انجام دهد

آموزش و پرورش برای ورود منابع آموزشی مقابله با حوادث، وظیفه قانونی اش را انجام دهد