مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-06سياسي

کمک 33 میلیارد تومانی خیران به بهداشت و درمان شهرستان انار


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار از کمک 33 میلیارد تومانی خیران طی دو سال اخیر به حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، مراسم تجلیل از خیران عرصه سلامت شهرستان انار امروز با حضور جمعی از مسؤولان در تالار فرهنگیان این شهر برگزا شد.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه انار در این مراسم به جایگاه والای کار خیر به ویژه در عرصه سلامت اشاره و اظهار کرد: خیران شهرستان فعالیت های خیرخواهانه زیادی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ساخت مسجد انجام دادند که نشان از درک و فرهنگ والای مردم و خیران این شهرستان دارد.

وی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواست تا متخصصانی که برای شهرستان انار جذب شده و در رفسنجان مشغول به خدمت هستند، به شهرستان انار منتقل شوند.

صالحی فرماندار  انار نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعدت خیران حوزه سلامت، با اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت ساخت بیمارستان انار و به طول کشیدن ساخت بیمارستان، تصریح کرد: با توجه به نیاز و خواسته شهروندان، خواستار تسریع در تکمیل و افتتاح این بیمارستان هستیم.

وحید محمدی شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز به تکمیل بخش سی تی اسکن بیمارستان انار اشاره کرد و در خصوص جذب پزشکان و عدم حضور در شهرستان انار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 33 میلیارد تومانی خیران به بهداشت و درمان شهرستان انار

کمک 33 میلیارد تومانی خیران به بهداشت و درمان شهرستان انار