مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-06فرهنگي

حضور «آرام گاه» در 2 جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه داکا و گوفا


فیلم کوتاه «آرام گاه» به کارگردانی علی دارایی در 2 جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه دانشگاه داکا بنگلادش و گوفا هنگ کنگ حضور دارد.

- فیلم کوتاه آرام گاه به کارگردانی علی دارایی در 2 جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه دانشگاه داکا بنگلادش و گوفا هنگ کنگ حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه آرام گاه به کارگردانی علی دارایی در ادامه حضورهای جهانی خود، در جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه داکا بنگلادش و گوفا هنگ کنگ به رقابت می پردازد.

انجمن فیلم دانشگاه داکا (DUFS) با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد، چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بین دانشگاهی را که با عنوان IIUSFF (International Inter University Short Film Festival ) نیز شناخته می شود، ارائه می دهد.

جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه داکا بنگلادش، جشنواره ای است که با شعار دوربینت را بگیر، رویای خود را قاب کن در صدد ترویج و الهام بخشیدن به آثار فیلمسازان دانشگاهی است.

این جشنواره با هدف ایجاد بستری برای فیلمسازان جوان و با استعداد در بنگلادش و خارج از کشور آغاز کرد تا استعداد خود را به نمایش بگذارند.

در طول سال ها، موفق شده است به عنوان یک پلتفرم بین فرهنگی برای به تصویر کشیدن سبک ها و ابعاد مختلف فیلمسازان جوان دانشگاهی در سراسر جهان کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «آرام گاه» در 2 جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه داکا و گوفا

حضور «آرام گاه» در 2 جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه داکا و گوفا