مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-06فناوري

جنوب اردبیل تحت پوشش کامل آنتن تلفن همراه


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تا پایان آذرماه سال جاری تمام مسیرهای ارتباطی اردبیل به جنوب استان، تحت پوشش کامل آنتن تلفن همراه قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار سرداری ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: ضعف آنتن دهی تلفن همراه در جاده های شهرستان خلخال در چند ماه گذشته مشکلاتی را برای ساکنان این شهرستان ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با پوشش کامل مسیرهای ارتباطی به جنوب استان، این مشکل را هر چه سریعتر مرتفع کنیم، تصریح کرد: با تجهیز این آنتن ها و برق رسانی به آنها تا پایان آذرماه سال جاری این مسیر را به طور کامل تحت پوشش امواج تلفن همراه قرار می دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در حال حاضر 39 روستای شهرستان خلخال فاقد پوشش تلفن همراه هستند که تا پایان سال جاری 16 روستای شهرستان خلخال زیر پوشش امواج تلفن همراه اینترنت قرار می گیرد.

سرداری افزود: راه اندازی تجهیزات دریافت امواج تلفن همراه و همچنین بهره مندی اهالی 16 روستای خلخال از خدمات اینترنت در صورتی امکان پذیر خواهد شد که تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و در اختیار اداره کل استان اردبیل قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب اردبیل تحت پوشش کامل آنتن تلفن همراه

جنوب اردبیل تحت پوشش کامل آنتن تلفن همراه