مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-06سياسي

دانشگاه ها دستاوردهای کشور در رشته های علمی را تبیین کنند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور، گفت: دانشگاه ها می توانند دستاوردها و پیشرفت های کشور در رشته های گوناگون علمی را برای عموم مردم تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان است که با حضور در این برنامه، تنفر و بیزاری خود را از اغتشاش و ناامنی به نمایش می گذارند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و ازخودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می آورند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار آنان بر همگان واجب است.

نقدی با تأکید بر نقش و اهمیت جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور، افزود: دانشگاه ها می توانند دستاوردها و پیشرفت های کشور در رشته های گوناگون علمی را برای عموم مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به آیه إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکمْ ، ادامه داد: اگر بخواهیم وعده های خداوند برای جمهوری اسلامی و مردم ایران تحقق پیدا کند، باید در مسیر اسلام ثابت قدم باشیم و بر وعده های خداوند توکل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها دستاوردهای کشور در رشته های علمی را تبیین کنند

دانشگاه ها دستاوردهای کشور در رشته های علمی را تبیین کنند