مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:512022-11-06سياسي

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ امروز صبح با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران و جمعی از بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان آنکه موضوعات مختلفی در کارگروه های شکل گرفته در مجمع مردمی مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: کارشناسان مجمع با بررسی های کارشناسی، مسائل منطقه خود را احصا و اولویت بندی و برای حل آنها نظام جامع حل مسائلی تنظیم می کنند و آن ها را به مسئولان و دولت ها پیشنهاد می دهند و حتی در سطح اجرایی نیز آمادگی خود را  اعلام می کنند.

سردار حسن زاده با ذکر آنکه شاهد شکل گیری مجمع مردمی در تهران بزرگ هستیم، تاکید کرد: ان شاالله این مجامع تشکیل یافته در گام دوم انقلاب اسلامی، برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی مفید خواهد بود.

در ادامه مراسم سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان آنکه به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، سخن گفتن از حضور بسیج در میدان، به معنای سخن گفتن از حضور مردم در میدان است، گفت: در نظام امام و امت، بسیج یک تشکیلات گسترده مردمی است که باید به نحوی سازماندهی شود که هر فردی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد