مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-06اقتصادي

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک» / 35 میلیارد هزینه شد


مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از ساماندهی حریم و عرصه «فلک الافلاک» گفت: بعد از سفر دولت به استان 35 میلیارد و 400 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از ساماندهی حریم و عرصه فلک الافلاک گفت: بعد از سفر دولت به استان 35 میلیارد و 400 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ساماندهی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک خرم آباد و در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی آن، طی چهار سال گذشته 200 میلیارد تومان برای تملک عرصه این اثر ماندگار تاریخی، فرهنگی هزینه شده است.

وی عنوان کرد: همچنین آزادسازی گوشه شمالی پل گپ امسال با خرید و تخریب یک باب مغازه انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه بیش از 35 میلیارد تومان از اعتبار سفر رییس جمهور برای آزادسازی حریم فلک الافلاک هزینه شده است افزود: 50 میلیارد تومان اعتبار سفر سال گذشته رییس جمهور به استان برای تملک عرصه های تاریخی اختصاص یافت که تاکنون 35 میلیارد و 400 میلیون تومان از این مبلغ به منظور ساماندهی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک» / 35 میلیارد هزینه شد

آخرین خبرها از ساماندهی حریم «فلک الافلاک» / 35 میلیارد هزینه شد