مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-06سياسي

درباره شعار خشونت پرهیزی جماعت اصلاح طلب


چندی پیش یکی از دوستان نکته سنج و خوش فکر، تحلیلی یک خطی ارائه داد که مناسب دیدم اکنون به آن پرداخته و بیان کنم چرا شعار خشونت پرهیزی جماعت اصلاح طلب، - بدون مخالفت با بی حجابی ممکن نیست.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- جعفر علیان نژادی: چندی پیش یکی از دوستان نکته سنج و خوش فکر، تحلیلی یک خطی ارائه داد که مناسب دیدم اکنون به آن پرداخته و بیان کنم چرا شعار خشونت پرهیزی جماعت اصلاح طلب، بدون مخالفت با بی حجابی ممکن نیست.

 در واقع با این تحلیلی که ارائه می کنم، معلوم می شود، اگر اصلاح طلبی مخالف بی حجابی نباشد، اتفاقا خشونت طلب بوده و به الزامات شعاری که می دهد پایبند نیست.

 طبیعتاً آنچه به ظاهر از لابلای حرف های عناصر مهم اصلاح طلب در می آید، نفی خشونت های میدانی و تخریب گری اغتشاشگران است، در مقابل کشف حجاب نزد همین عده رفتاری مدنی تلقی می شود.

    بر اساس آنچه اصلاح طلبان می گویند اگر برداشتن حجاب به عنوان نوعی اعتراض مسالمت آمیز علیه حکومت باشد، ناخواسته به خشونت دامن می زند و به ضد خود تبدیل می شود.

چرا؟ به چهار دلیل.

   اول آنکه ناخواسته علیه قانونی شوریده است که در صورت جسارت به حجاب وی، از او حمایت و حفاظت می کرده و حق پیگیری قانونی را برای او محفوظ می دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره شعار خشونت پرهیزی جماعت اصلاح طلب

درباره شعار خشونت پرهیزی جماعت اصلاح طلب