مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-06پزشكي

راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته غذا و دارو در لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته غذا و دارو در استان خبر داد.

- دکتر بهرام دلفان در همایش روز جهانی غذا که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: غذایی که در مزرعه تولید می شود تا به مرحله بسته بندی برسد متولیان زیادی دارد.

وی اضافه کرد: در تولید و عرضه مواد غذایی نقش معاونت غذا و داروی دانشگاه و جهاد کشاورزی استان پررنگ است و باید همکاری لازم را با هم داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: صنایع غذایی و دارویی لرستان ابعاد مختلفی وجود دارد که در استان باید به بعد اشتغال آن بیشتر توجه شود.

دلفان با تاکید براینکه یکی از فوریت های لرستان ایجاد اشتغال است، گفت: حوزه بهداشت و درمان سهمی در اشتغالزایی استان دارد اما صنعت می تواند بخش عمده ای از اشتغال لرستان را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در لرستان 92 کارخانه و 113 کارگاه تولیدی وجود دارد که عمده آنها در بروجرد است و یکی از دلایلی که کارخانجات و کارگاه ها در سایر شهرستان ها ایجاد نمی شود قوانین دست و پا گیر است و شاهدیم بیشتر کارگاه های تولید لبنیات در استان تعطیل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه یکی از مصیبت های صنایع تولیدکنندگان تامین تجهیزات و قطعات هستند چراکه در تامین قطعات بدقولی می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته غذا و دارو در لرستان

راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته غذا و دارو در لرستان