مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-06فرهنگي

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعا های «نیویورکر»


«جاناتان گاردنر» وکیل اصغر فرهادی در مطلبی که در اختیار نشریه «والچر» گذاشته آورده است: «نویسنده مقاله، «تقریباً تمام نظرات و اسنادی که آقای فرهادی در مورد ادعا های مطرح شده در اختیار وی گذاشته بود را نادیده گرفته و حذف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جاناتان گاردنر وکیل اصغر فرهادی به مطالب موجود در گزارش اخیر منتشر شده از سوی نشریه نیویورکر پاسخ داد.

  جاناتان گاردنر وکیل اصغر فرهادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده از سوی نشریه نیویورکر به قلم راشل آویو درباره چند اتهام جدید مطرح شده علیه این کارگردان درباره سرقت ادبی و استفاده بدون ذکر منبع از ایده دیگران در ساخت فیلم هایش واکنش نشان داد.

در این مطلب که وکیل فرهادی در اختیار نشریه والچر گذاشته آمده است: نویسنده مقاله، تقریباً تمام نظرات و اسنادی که آقای فرهادی در مورد ادعا های مطرح شده در اختیار وی گذاشته بود را نادیده گرفته و حذف کرده است.

آقای فرهادی بیست و پنج سال است که با هنرمندان دیگر همکاری داشته است و نگارنده گزارش تعداد انگشت شماری از افراد را کشف کرده که از آن ها به اندازه کافی تشکر نشده است .

گاردنر روایت آزاده مسیح زاده از وقایع را رد می کند و به استدلال فرهادی مبنی بر اینکه او به شاگردانش، از جمله مسیح زاده در وهله اول برای ساخت مستند ایده می دهد اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعا های «نیویورکر»

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعا های «نیویورکر»