مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-06پزشكي

مأموریت رییسی به وزارت بهداشت


رییسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه دارو ها در سبد خانوار اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس جمهور به مسئولان وزارت بهداشت و درمان تأکید کرد تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه دارو ها در سبد خانوار اندیشیده شود .

سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز خرسندی از کاهش آمار ابتلا و متوفیان این بیماری و بهبود وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور، بر تداوم آموزش و رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور ایمن از سویه های جدید بیماری تأکید کرد.

رییس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلا را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می دانند که انتظار می رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسأله توجه کافی داشته باشند.

رییسی همچنین خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه دارو ها در سبد خانوار اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت رییسی به وزارت بهداشت

مأموریت رییسی به وزارت بهداشت