مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-06بين الملل

هشدار تند پوتین به اسراییل درباره اوکراین


رسانه های عبری از پیام هشدار آشکار مسکو به تل آویو در خصوص هرگونه انتقال مستقیم یا غیرمستقیم سلاح به اوکراین، خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که تل آویو هشدار واضحی از مسکو در خصوص انتقال اسلحه به اوکراین دریافت کرده است.

شبکه المیادین به نقل از این رسانه ها نوشت که پیام هشدار آشکار مسکو به تل آویو این است: اگر بخواهید سامانه های دفاعی را حتی از طریق کشور ثالث به اوکراین منتقل کنید، این موضوع عبور از خط قرمز تلقی می شود و عواقبی را به دنبال خواهد داشت .

بر اساس این گزارش، یک شرکت صنایع امنیتی اسراییل پیشتر، به منظور دور زدن ممنوعیت تحمیل شده علیه اسراییل در خصوص فروش سلاح های پیشرفته به اوکراین ، سامانه های پدافند ضد پهپاد را از طریق لهستان به ارتش اوکراین فروخته بود.

در این خصوص، گیلی تماری مفسر امور خارجی کانال 13، گفت که دستگاه اطلاعاتی آمریکا نیز به ادعای هفته پیش زلنسکی در خصوص همکاری نظامی میان روسیه و ایران و درخواست کمک کی یف از اسراییل اذعان داشت.

زلنسکی هفته پیش در ادامه ادعا های خود گفته بود: در مقابل کمک نظامی ایران به روسیه، ایرانی ها خواستار تجهیزات و سوخت هسته ای برای تسریع روند برنامه هسته ای خود شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تند پوتین به اسراییل درباره اوکراین

هشدار تند پوتین به اسراییل درباره اوکراین