مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-06اقتصادي

مدیرکل شیلات استان بوشهر معارفه شد


آیین تکریم و معارفه مدیرکل شیلات استان بوشهر با حضور مسئولان در بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل دفتر رییس سازمان شیلات ایران صبح یکشنبه در این آیین اظهار داشت: پرورش آبزیان از اولویت های سازمان شیلات است که حمایت های ویژه از این موضوع صورت می گیرد.

مهدی علامیر با اشاره به وجود اراضی مستعد ساحلی در استان بوشهر برای آبزی پروری خاطرنشان کرد: اجرای طرح های پرورش میگو و ماهی در نوار ساحلی استان بوشهر افزایش یافته است.

وی از توسعه و تقویت تولید و ایجاد اشتغال زایی و صادرات آبزیان در استان خبر داد و بیان کرد: تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر سال گذشته 28 هزار تن بود که طی سال جاری به بیش از 35 هزار تن رسیده است.

مدیرکل دفتر رییس سازمان شیلات ایران اضافه کرد: با توجه به توسعه اراضی پرورش میگو در استان بوشهر، در افق 1404 میزان تولید میگوی پرورشی در این استان به بیش از 70 هزار تن افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه پرورش ماهی برای جلوگیری از خسارت به زیستگاه های آبزیان ضروری است تصریح کرد: پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر به 65 هزار تن افزایش می یابد.

علامیر صید آبزیان در خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به خسارت زیستگاه های آبزیان در خلیج فارس توجه به پرورش آبزیان یکی از اولویت ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل شیلات استان بوشهر معارفه شد

مدیرکل شیلات استان بوشهر معارفه شد