مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-06سياسي

فرمانداری منتظر جلسات شورای شهرستان نمی ماند/ به شورای شهرستان تذکر می دهم!


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دلیل منظم برگزار نشدن نشست های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است، گفت: اینکه چرا مدتی است نشست های شورای شهرستان تشکیل نمی شود بررسی و در صورت تشکیل نشدن حتماً تذکر خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سامانه فارس من باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

علت عدم برگزاری جلسات شورای شهرستان رشت چیست؟ یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است که شورای شهرستان رشت که ریاست آن بر عهده مجید عزیزی است بیش از چهار ماه است که هیچ گونه جلسه ای به غیر از جلسه انتخاب هیئت رییسه سال دوم برگزار نکرده است.

این در حالی است که بر اساس قانون شورای شهرستان بایدهر ماه یک جلسه عادی برگزار کند و برای بررسی مشکلات مردم می تواند جلسات فوق العاده نیز در طول ماه داشته باشد اما به دلیل بی توجهی مجید عزیزی رییس شورای شهرستان این مهم مغفول مانده است.

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار شهرستان رشت در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: دلیل منظم برگزار نشدن نشست های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است هرچند کار شهرستان با برگزار نشدن جلسات شورای شهرستان نمی خوابد و ما من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری منتظر جلسات شورای شهرستان نمی ماند/ به شورای شهرستان تذکر می دهم!

فرمانداری منتظر جلسات شورای شهرستان نمی ماند/ به شورای شهرستان تذکر می دهم!