مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-06فناوري

اعتمادسازی شرط اول استفاده از پلت فرم های داخلی


یک فعال حوزه کار، اعتمادسازی را شرط اول برای حضور و استقبال کاربران از پلت فرم های داخلی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که امکان دسترسی به پلت فرم های خارجی وجود نداشته باشد، - باید جایگزینی قوی برای آن داشته باشیم تا کسب و کارهای داخلی دچار مشکل نشوند.

فتح الله بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت حمایت از کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال اظهار کرد: شرایط حاضر یادآور زمانی است کرونا آمده بود و یکسری از شغل ها با آسیب جدی مواجه شدند و شوک به بیشتر کسب و کارها به ویژه مشاغل خدماتی وارد شد.

وی افزود: در حال حاضر سرعت اینترنت ضعیف است و برخی از پلت فرم های بیرونی از دسترس خارج است.

در پیک ساعات کاری حداقل کاری که می توان انجام داد این است که وضعیت اینترنت را بهبود بخشید تا کاربران بتوانند به سهولت به کسب و کار خود دسترسی داشته باشند.

این فعال حوزه کار با بیان اینکه بعد از کرونا بسیاری از افراد از طریق فروش در فضای مجازی و توسعه کسب و کار اینترنتی امرار معاش می کنند، اظهار کرد: تقویت پهنای باند و سرعت اینترنت باید در دستور قرار گیرد تا کاربران در بحث کسب و کار خود دچار مشکل نشوند.

ممکن است در شرایط حاضر برخی افراد برای حفظ کسب و کارشان به پلت فرم های داخلی کوچ کنند ولی به طور حتم باید زیرساخت های چنین کاری مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتمادسازی شرط اول استفاده از پلت فرم های داخلی

اعتمادسازی شرط اول استفاده از پلت فرم های داخلی