مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-06سياسي

بوشهر نیازمند اعتبارات خاص برای رفع معضل ترافیک است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر نیازمند اعتبارات خاص برای رفع مشکلات ترافیک شهری و توسعه حمل و نقل عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان زندی نیا صبح یکشنبه در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: شهرداری برای حمل و نقل و ترافیک شهری نیاز به حمایت دولت دارد.

وی با اشاره به احداث گذر سرتل به تنگک، تقاطع سردار سلیمانی و بازگشایی معابر در گذر بیان کرد: اعتبارات شهرداری برای این پروژه ها و سایر بازگشایی ها جوابگو نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: مرکز استان نیازمند اعتبارات خاص تملک دارایی برای موضوع ترافیک شهری و توسعه حمل و نقل عمومی است.

زندی نیا افزود: شهرک نیایش دارای مشکلات خاص است که چالش های جدی برای شهرداری ایجاد کرده و شهرک بدون پیوست فرهنگی تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمبودهای در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی در این شهرک وجود دارد که نیازمند توجه همه دستگاه های متولی است.

انتقاد از عدم تأیید برخی مصوبات شورا رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با تقدیر از تعامل خوب مدیریت شهری و فرمانداری گفت: برخی مصوبات شورا که به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال می شود تأیید نمی شود که درخواست دارم دلیل عدم تأیید مصوبات اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر نیازمند اعتبارات خاص برای رفع معضل ترافیک است

بوشهر نیازمند اعتبارات خاص برای رفع معضل ترافیک است