مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-06اقتصادي

اجرای 37 طرح عمرانی در شهرکرد با 47 میلیارد تومان اعتبار


بودجه شهرداری در سال جاری 550 میلیارد تومان است و در حال حاضر 37 طرح عمرانی با 47 میلیارد و 57 میلیون تومان اعتبار در شهرکرد در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی حیدری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار شهرکرد گفت: پس از گرفتن رزومه از 20 نفر به عنوان کاندیداتوری شهرداری شهرکرد، مجموعاً در 23 مردادماه به 4 نفر و سپس به 2 نفر رسیدیم و در نهایت محمدحسین واحدیان با اکثریت آرا به عنوان جوان ترین شهردار شهرکرد معرفی و در همان روز صورتجلسه آن به استانداری و رونوشت آن به فرمانداری ارسال شد.

رییس شورای شهر شهرکرد ادامه داد: در این مدت 7 ماهه عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد بود و امور را پیش می برد.

مراقب شهرکرد باشیم وی افزود: دغدغه مشترک همه ما عمران، آبادانی و پیشرفت شهر است و نگرانی های مشترکی برای شهری که امانت دار آن هستیم، داریم، این شهر هویت داشته و باید از آن صیانت کنیم و آن را به عنوان امانت به آیندگان بسپاریم، بنابراین باید مراقب باشیم کاری نکنیم که این شهر آسیب ببیند.

حیدری بیان کرد: شهرکرد شهر ملی نمد به لحاظ رعایت اصول مهندسی و موقعیت جغرافیایی خاص و زیرساخت بسیار مناسب قابلیت های بسیار زیادی در زمینه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و غیره دارد که می تواند یک الگوی مناسب شهری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 37 طرح عمرانی در شهرکرد با 47 میلیارد تومان اعتبار

اجرای 37 طرح عمرانی در شهرکرد با 47 میلیارد تومان اعتبار