مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-06حوادث

دستگیری باند زنده گیری غیرمجاز پرندگان شکاری در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری باند زنده گیری غیرمجاز پرندگان شکاری در استان خبر داد.

- علی سالاروند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان در مناطق تحت مدیریت و زیستگاه های حساس استان، موفق به کشف و ضبط سه قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی و دستگیری یک باند غیرمجاز پرندگان شکاری شدند.

وی ادامه داد: در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا با تلاش محیط بانان این منطقه دو قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار کشف و ضبط شد.

سالاروند بیان کرد: در شهرستان دلفان نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره یک قبضه اسلحه غیرمجاز تک لول پنج تیر قبل از هرگونه اقدام به شکار کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: در گشت مشترک یگان های شهرستان های پلدختر و رومشگان با همکاری نیروی انتظامی رومشگان یک باند زنده گیری پرندگان شکاری دستگیر و از آن ها یک بهله دلیجه، پنج قطعه کبوتر چاهی و شش قطعه کبوتر خانگی به همراه ادوات زنده گیری کشف و ضبط و با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند.

وی عنوان کرد: پرونده این متخلفین پس از بازجویی مقدماتی و تنظیم صورتجلسه اولیه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آن ها طبق قانون تا صدور رأی قطعی به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند زنده گیری غیرمجاز پرندگان شکاری در لرستان

دستگیری باند زنده گیری غیرمجاز پرندگان شکاری در لرستان