مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-06اقتصادي

هلدینگ های فروش صنایع دستی به کرمانشاه می آیند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رایزنی با هلدینگ های بزرگ فروش صنایع دستی برای ورود به حوزه صنایع دستی کرمانشاه خبر داد.

- محمدرضا سهیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نارضایتی و گلایه هنرمندان صنعتگر کرمانشاه از شرایط این حوزه، اظهارکرد: معتقدم مشکل اصلی و اساسی صنایع دستی کرمانشاه به حوزه بازاریابی و فروش مربوط است، چراکه ما تولید کننده داریم، اما چون فروش ندارند این کار را کنار می گذارند.

وی تصریح کرد: در کنار اقداماتی همچون احداث بازارچه ها و برپایی نمایشگاه ها، یکی از راهکارهای اساسی برای حل این مشکل راه اندازی هلدینگ های فروش صنایع دستی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در این راستا از دو نهاد انجمن و مجمع هنرمندان صنایع دستی استان خواسته ایم تا برای راه اندازی یک هلدینگ اقدام کنند.

همچنین با مجموعه های فروش خوب در تهران و هلدینگ های بزرگ فروش صنایع دستی هم رایزنی هایی داشته ایم تا آنها را به کرمانشاه بیاوریم.

سهیلی در ادامه در خصوص نحوه فعالیت این هلدینگ ها هم گفت: هلدینگ های فروش صنایع دستی، علاوه بر بحث آموزش، طرح های مد نظر خود را به هنرمندان صنایع دستی می دهند تا طبق آنها تولیداتشان را انجام دهند و خرید تولیدات را هم تضمین می کنند و در نهایت آن را بسته بندی و به فروش می رسانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلدینگ های فروش صنایع دستی به کرمانشاه می آیند

هلدینگ های فروش صنایع دستی به کرمانشاه می آیند