مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-06سياسي

رفع مشکل کم آبی 200 روستای استان کردستان تا یک سال آیندە


حدود 200 روستا در استان مشکل کمبود آب شرب دارند که ان شاءالله ظرف یک سال و نیم آینده این موانع مرتفع خواهند شد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: حدود 200 روستا در استان مشکل کمبود آب شرب دارند که ان شاءالله ظرف یک سال و نیم آینده این موانع مرتفع خواهند شد.

زارعی کوشا در جریان بازدید ازسد و ایستگاه پمپاژ اضطراری قشلاق سنندج، اظهار کرد: کاری که امروز در این ایستگاه پمپاژ انجام شده یک اقدام پیش دستانه و مدبرانه با آینده نگریست، که در حقیقت هم در حوزه پدافندغیرعامل و هم در حوزه مسئولیت هایی که ما در قبال مردم و آینده داریم، صورت گرفته است.

وی به کمبود آب در برخی از بخش ها و روستاهای استان اشاره کرد و افزود: طرح محرومیت زدایی و رفع تنش آبی با یک پروژه بی نظیری با بیش از 500 میلیارد تومان در حال اجراست.

زارعی کوشا ادامه داد: حدود 200 روستا در استان مشکل کمبود آب شرب دارند که ان شاءالله ظرف یک سال و نیم آینده این موانع مرتفع خواهند شد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: شهروندان سنندجی به زودی از آب سد آزاد بهره مند خواهند شد و این پروژه هم اکنون مراحل نهایی خود را سپری می نماید و کار اجرایی باقی نمانده است.

وی افزود: در حال حاضر تست های نهایی در حال انجام است و در روزهای آینده که دور هم نیست با حضور مقامات دولتی، پروژه سد آزاد مورد بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کم آبی 200 روستای استان کردستان تا یک سال آیندە

رفع مشکل کم آبی 200 روستای استان کردستان تا یک سال آیندە