مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-06سياسي

لزوم توقف رشد قارچ گونه دانشگاه ها/ روش منفعلانه روسای دانشگاه ها در حوادث اخیر


نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رشد قارچ گونه دانشگاه ها در کشور متوقف شود، افزود: دانشگاه حرمت و قداست دارد ولی متأسفانه امروز «تجارت» به جای «علم» تحویل جامعه می شود.

- ایسنا/گلستان نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رشد قارچ گونه دانشگاه ها در کشور متوقف شود، افزود: دانشگاه حرمت و قداست دارد ولی متأسفانه امروز تجارت به جای علم تحویل جامعه می شود.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهت اجرای صحیح طرح تحول آموزش عالی باید در هر استانی دانشگاه های تراز و مدرن برمبنای سند تحول ایجاد شود، اظهار کرد: با تعریف یک بازه زمانی مشخص، استادها و مسئولان دانشگاه ها از دانشگاه های تراز سایر استان ها بازدید و از آنها الگوبرداری کنند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در این بازدیدها نکات ضعف و قوت سند تحول آموزش عالی مشخص می شود، ادامه داد: باید وضعیت رشد قارچ گونه دانشگاه ها در کشور متوقف شود.

وی با انتقاد از اینکه منزلت علم و دانش سیر نزولی به خود گرفته است، افزود: دانشگاه حرمت و قداست دارد ولی متأسفانه امروز تجارت به جای علم تحویل جامعه می شود و وزارت عتف (علوم، تحقیقات و فناوری) وظیفه ساماندهی این وضعیت را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توقف رشد قارچ گونه دانشگاه ها/ روش منفعلانه روسای دانشگاه ها در حوادث اخیر

لزوم توقف رشد قارچ گونه دانشگاه ها/ روش منفعلانه روسای دانشگاه ها در حوادث اخیر