مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-06فرهنگي

برگزاری جشنواره بین المللی اقوام با رویکرد جدید/ برپایی جشن ازدواج سنتی 14 زوج


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره اقوام ایران زمین از 17 لغایت 21 آبان با رویکرد متفاوت در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره اقوام ایران زمین از 17 لغایت 21 آبان با رویکرد متفاوت در استان خبر داد.

محمدجواد ساوری امروز یکشنبه 15 آبان در نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اظهار کرد: جشنواره اقوام ایران زمین در 14 دوره قبل صرفا جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین بود که در دوره جدید به جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین تغییر یافت تا گره خوردن فرهنگ و اقتصاد برای جامعه هدف ما گره گشا و راهگشا باشد.

وی از افزایش هم افزایی دستگاه های اجرایی در پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین خبر داد و افزود: جشنواره امسال متناسب با حضور ملل، بین المللی خواهد بود اما دیگر حضور سفرا را در استان نخواهیم داشت چراکه دعوت سفرا جز تحمیل هزینه آورده دیگری برای ما نداشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان تاکید کرد: انتظار می رفت با برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین و حضور سفرا بستر برای حضور و کنشگری سفرا و جذب سرمایه گذار در استان فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بین المللی اقوام با رویکرد جدید/ برپایی جشن ازدواج سنتی 14 زوج

برگزاری جشنواره بین المللی اقوام با رویکرد جدید/ برپایی جشن ازدواج سنتی 14 زوج