مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-06سياسي

چطور نوجوان با اعتماد به نفسی داشته باشیم/کلیدهای موفقیت آینده فرزندان


«اعتماد به نفس» همه آن چیزی است که یک انسان برای ادامه حیات و تأمین نیازهایش به آن احتیاج دارد ، زمانی که انسان احساس خوبی نسبت به خود داشته باشد، - گروه زندگی ـ زهره سعیدی: در تاریخ آمده است که ادیسون حدود هفتصد بار برای ساخت یک رشته قوی نور شکست خورد، پس از یکی از همین شکست ها خدمتکارش به او می گوید که آقای ادیسون چطور باز هم می خواهید به این کار ادامه دهید در حالیکه این اندازه شکست خورده اید؟ ادیسون در پاسخ می گوید که من هفتصد راهی که به من برای ساخت لامپ کمک نمی کند را شناختم.

در داستان دیگری از او آمده که آزمایشگاه ادیسون یک بار به طرز ناگهانی آتش می گیرد و پسرش در حالیکه او را در آزمایشگاه با کمال آرامش روی صندلی اش نشسته بوده، می یابد، پسر با تعجب به پدرش خانواده هامی توانند این اعتماد به نفس را به فرزندشان بدهند؟ *اعتماد به نفس چیست و چطور ایجاد می شود؟ بیشترین جایی که یک نداشته باشد، شخصیتش از همان کودکی و نوجوانی دچار آسیب شده و ممکن است متأثر از دیگران شود.

والدین با تأیید کردن هویت، شایستگی ها و توانایی های فرزند خود، زندگی آینده یک بچه را تضمین می کنند.

* 5 شالوده اعتماد به نفس فرزندان ماندانا سلحشور در کتاب پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان درباره 5 قاعده برای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور نوجوان با اعتماد به نفسی داشته باشیم/کلیدهای موفقیت آینده فرزندان

چطور نوجوان با اعتماد به نفسی داشته باشیم/کلیدهای موفقیت آینده فرزندان