مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-06اقتصادي

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان احداث می شود


رییس کتابخانه های عمومی تویسرکان از احداث کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان خبر داد و گفت: پس از پیگیری ها کتابخانه عمومی در زمینی به متراژ 540 متر مربع برای شهرک قائم(عج) با جمعیت 15 هزار نفر احداث می شود.

- مهدی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه احداث کتابخانه در شهرک قائم(عج) درخواست چندین ساله اهالی این شهرک است اظهار کرد: این شهرک با حدود 15 هزار جمعیت فاقد هر گونه مرکز فرهنگی است بر همین اساس تلاش داریم کتابخانه ای در این منطقه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه براساس بخشنامه ای که وزیر وقت راه و شهرسازی صادر کردند اداره راه و شهرسازی شهرستان باید زمینی را در اختیار ما قرار می داد تا کتابخانه را در شهرک احداث کنیم افزود: پس از مکاتبات زیاد بین اداره کل کتابخانه ها و راه و شهرسازی زمینی به متراژ 520 متر مربع برای احداث کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) شهر تویسرکان واگذار شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به احداث کتابخانه در دو طبقه در شهرک قائم(عج) گفت: سال گذشته در کمیته برنامه ریزی 200 میلیون تومان و امسال نیز 370 میلیون تومان برای این پروژه مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان احداث می شود

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان احداث می شود