مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-06اجتماعي

دستورالعملی برای تعطیلی مدارس خراسان جنوبی ابلاغ نشده است


معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا، گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی برای تعطیلی مدارس به آموزش و پرورش استان ابلاغ نشده است.

- مهدی گلدانی مقدم در گفت و گو با مهر با تاکید بر اینکه سیاست آموزش و پرورش در سال جاری بر حضوری بودن مدارس است، افزود: تعطیلی دو ساله مدارس بر اثر شیوع کرونا نتایج مخربی را بر آموزش دانش آموزان داشته و سیاست فعلی بر حضوری بودن مدارس و آموزش است.

وی در رابطه با شیوع آنفولانزا در خراسان جنوبی در بین دانش آموزان، گفت: از مدیران خواسته شده تا دانش آموزانی را که دچار بیماری سرماخوردگی و آنفلوانزا هستند شناسایی کرده و از دیگر دانش آموزان کلاس بلافاصله جدا شوند.

گلدانی مقدم در پاسخ به اینکه در برخی از منابع خبری از تعطیلی مدارس بر اساس تصمیم استان ها از طرف وزارت آموزش و پرورش درج شده است، گفت: تاکنون دستورالعملی به خراسان جنوبی برای تعطیلی مدارس ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد که بر اساس تصمیم استانی مدارس تعطیل شوند این امر بر عهده رییس شورا آموزش و پرورش استان و دستور مستقیم شخص استاندار است.

گلدانی مقدم ادامه داد: در صورتی که این تصمیم در استان ها گرفته شود تعطیلی انگشت شمار بوده و در حال حاضر سیاست آموزش و پرورش بر حضوری بودن مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعملی برای تعطیلی مدارس خراسان جنوبی ابلاغ نشده است

دستورالعملی برای تعطیلی مدارس خراسان جنوبی ابلاغ نشده است