مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-06سياسي

حفاری بدون ترمیم / وعده مدیر آبفا خوزستان به کجا رسید؟


پس از هر موج بارشی، جاری شدن گل و لای در بسیاری از معابر شهر اهواز به علت عدم پایبندی شرکت آبفا برای ترمیم نوارهای حفاری، مشکل تردد عابران پیاده و ترافیک وسایل نقلیه را مضاعف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رییس جمهور تنها دو روز پس از رای اعتماد مجلس و تشکیل دولت سیزدهم، در سفری که بسیاری را غافلگیر کرد، وارد فرودگاه اهواز شد و مستقیما از کارگاه احداث شبکه فاضلاب اهواز بازدید کرد.

این بازدید در دومین روز کاری دولت، نشان دهنده اولویت حل مشکل شبکه فاضلاب خوزستان برای رییس جمهور بود و ابراهیم رییسی با وعده تکمیل شبکه فاضلاب اهواز تا دو سال آینده امید را در دل شهروندان زنده کرد.

در بارندگی ها مشکل شبکه فاضلاب بیشتر خود را نشان می دهد به طوری که در بارش شدید سال 98، سیل فاضلاب وارد منازل مردم شد و آبگرفتگی بیش از دو هفته به طول انجامید؛ در روزهای عادی سال نیز بالازدگی فاضلاب در سه هزار نقطه از معابر شهری وجود دارد که با حرکت از محله های مرکزی اهواز به سمت مناطق کم برخوردار، این زخم عمیق تر است.

این معضل در سالهای گذشته یکی از مطالبات اصلی مردم بود که با دستور رهبر معظم انقلاب برای حل فوری مشکل شبکه فاضلاب اهواز، 50 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به شرکت آبفای استان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری بدون ترمیم / وعده مدیر آبفا خوزستان به کجا رسید؟

حفاری بدون ترمیم / وعده مدیر آبفا خوزستان به کجا رسید؟